Brev:
Vand fra hanen og væskebehov?
23. april 2009
Alder:
9 mdr.
Vand fra hanen og væskebehov?
Kaere Helen,
Vores dreng er 9 mdr nu og indtil videre har vi altid kogt hans drikkevand. Er det stadig noedvendigt at koge vandet? Og hvor meget vand synes du det er passende at han drikker i doegnet (han faar ogsaa bryst tre gange i doegnet)?
Selv er jeg meget toerstig hele tiden og drikker ikke nok vaeske, og ville noedigt at han skulle faa for lidt vand at drikke.
Mange venlige hilsner
Katinka